How اخذ کد اقتصادی can Save You Time, Stress, and Money.

Wiki Article

/ پاسخ واسه منم اینجوریه دیگه خسته شدم نمیدونم باید چیکارکنم

/ پاسخ دوستان متاسفانه یوزر و پسورد سرکاریه. میزنه فرایند ثبت نام کامل نشده.

اشخاص حقیقی یا حقوقی که کد اقتصادی نداشته باشند روند مالیاتی آنها با مشکل روبه رو خواهد شد و در صورتی که پرونده مالیاتی تشکیل ندهند در مقابل ضوابط و قوانین سازمان امور مالیاتی کشور علی الراس شناخته می شوند.

مدارک هویتی شرکت از جمله اساسنامه شرکت که موضوع واردات و صادرات در آن درج شده باشد.

ثبت نام تجاری در حقیقت ثبت یک کلمه است مثل کلمه "برتر" و لوگو می تواند یک کلمه و یا ترکیبی از کلمه و شکل همانند "آرم" باشد. ثبت برند یا نام تجاری می تواند به فارسی باشد و یا به لاتین و یا به هر دو شکل  انجام شود .

/ پاسخ سلام چرا این پست بانکها پول زیاد میگیرن؟؟؟ سجام روهم خودمون ثبت نام میکنیم!! کجا باید گزارش بدیم

/ پاسخ برا منم این اتفاق افتاد زنگ بزن کارگذاری (مفید) شماره حساب جدید رو با شبا بگی عوض میکنه همون موقع میشه برداشت کرد .

من کدملی (و شماره موبایل ) ورمز کاربری رو وارد میکنم، خطا میده – مطابقت نداره کر و رمز کاربری. البته با یه لپ تاپ دیگه اینطوری میشه. ممنون میشم راهنمایی کنید

موسسه ثبتی ذهن ناب جهت صدور کارت بازرگانی هوشمند اشخاص یا اخذ کارت بازرگانی هوشمند حقیقی website و حقوقی شما از هرکجا آمادگی همراهی را دارد.

معرفی یک نماینده از جانب شرکت در قالب نامه ای با سربرگ شرکت و حضور شخص نماینده به همراه اصل شناسنامه و کارت ملی ایشان

اگر اظهارنامه قبول شود یا بعد از رد تقاضا حکم قطی مبنی بر قبول آن صادر شود،‌ اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت برند تجاری اقدام می‌کند و مراتب را جهت اطلاع عموم در روزنامه رسمی کشور به چاپ می‌رساند.

دارا بودن حساب بانکی روشن و بدون مشکل بانکی از گذشته تا زمان حال حاضر با موجودی حسابی که در زمان قرارداد اعلام می شود.

کارت های بازرگانی از یک تا پنج سال دارای اعتبار می باشند درصورت ارائه دادن مدارک مورد نیاز جهت مدت بیان شده می توان آن را تمدید کرد.

این کد برای امور مهم تجاری نظیر اخذ کارت بازرگانی، شرکت در مناقصات و مزایده ها ، اخذ قرارداد با شرکت های دولتی و صادر کردن فاکتور و حتی باز کردن حساب در بانک باید وجود داشته باشد.

Report this wiki page