About سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری

Wiki Article

کارمندان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با ارائه معرفی ‌نامه از طرف سازمان استان محل فعالیت

تسهیلات مرکز معاینه فنی دانایی، ویژه کاربران راننده کرمان

برای ورود به سامانه شمیم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور کلیک کنید .

یکی از قسمت هایی که در بخش اجرای اسناد رسمی ارائه شده اند، قسمت پیگیری پرونده اجرا می باشد. در این قسمت امکان پیگیری پرونده های در حال اجرای ادارره ثبت اسناد وجود دارد.

در این مرحله از مراحل ثبت شما باید میزان سرمایه و سهام را وارد کنید، یاد آوری میکنیم که در صفحه اشخاص شما به اسم شخص اشاره داشتید که سرمایه گزار است، در اینجا باید سمت او را در شرکت و یا موسسه معین کنید و در کادر بنویسید.

در این مورد کمی توضیحات با سوال و جواب همراه خواهد بود، لطف کنید با موسسه تماس بگیرید همکاران راهنمایی خواهند کرد.

بیوگرافی و زندگینامه بهنام صفوی

در اسم شرکت باید عبارت”با مسئولیت محدود” قید شود و همچنین اسم شرکت نباید متضمن نام هیچ یک از شرکاء باشد وگرنه پیگیری ثبت شرکتها شریکی که اسم او در اسم شرکت قید شده در مقابل اشخاص ثالث مسئولیت تضامنی خواهد داشت.

موضوعات فعالیت مرتبط با وزارت کشور و نیروی انتظامی و شورای شهر

در این روش کاربر نیازمند شناسه قبض و شناسه پرداخت خلافی می باشد و با توجه به فیلتر شدن تلگرام توصیه می گردد که از این روش برای مشاهده خلافی خودرو خود استفاده نکنید.

این سایت یک قسمت را اضافه کرده داخل همین صفحه. به اسم ((نوع شخصیت حقوقی)). و غیرفعال هم هست. وقتی فرم را پر می کنم و گزینه بعدی را میزنم ، ارور می دهد که گزینه های ستاره دار الزامی است، در صورتی که همه گزینه های ستاره دار را پر کرده ام و تنها گزینه که باقی می ماند، همین گزینه غیرفعال است . باید چکار کنم ؟ لطفا پاسخ بدهید.

قسمت ثبت شخصیت حقوقی توی سایت اداره ی ثبت شرکت ها، همین قسمتی که اول مطلب عکسشو گذاشتین، چرا یه گزینه بیشتر نداره ؟ الان من میخوام مشاهده ی اخرین وضعیت ثبت تاسیس رو سامانه ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری بزنم اصلا همچین گزینه ای نداره.

زیرا بعضی از شرکت ها دارای قوانین و مقررات خاص خود هستند.در ادامه شما باید وارد صفحه اساسنامه بشوید و اساسنامه شرکت خودتان را در سایت به ثبت برسانید.

معاینه فنی خودروی شما برای دوگانه‌سوز شدن حتما باید معاینه فنی داشته باشد. مراحل ثبت‌نام در سامانه و دریافت نوبت

Report this wiki page